Słownik e-marketingu

Współczynnik konwersji
 

Współczynnik konwersji

W systemie Google Adwords rozróżniane są dwa rodzaje współczynnika konwersji.

  • Współczynnik konwersji (1/kliknięcie) jest to liczba konwersji podzielona przez liczbę kliknięć. Liczone są konwersje pochodzące z reklam Google Adwords z ostatnich 30 dni. Gdy zachodzi więcej niż jedna konwersja po kliknięciu na link sponsorowany, liczona jest tylko ta pierwsza. Innymi słowy raportowana jest nie więcej niż jedna konwersja na wizytę. Dzięki temu można ocenić np. przybliżoną liczbę pozyskanych w miesiącu klientów.
  • Współczynnik konwersji (wiele/kliknięcie) jest to liczba konwersji podzielona przez liczbę kliknięć. Liczone są konwersje pochodzące z reklam Google Adwords z ostatnich 30 dni. Raportowane są wszystkie konwersje, jakie zaszły podczas wizyty na stronie. Z tego powodu współczynnik konwersji może niejednokrotnie przekraczać 100%, ponieważ osoba odwiedzająca stronę wykonała więcej działań zaliczonych jako konwersje (np. zarejestrowała się w sklepie internetowym, zapisała się na newsletter oraz dokonała zakupu).

 

» powrót do listy haseł

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.