Słownik e-marketingu

Wskaźnik odrzuceń
 

Wskaźnik odrzuceń

Wskaźnik odrzuceń - (z ang. bounce rate) pokazuje, jaki procent użytkowników wchodzących na stronę docelową serwisu opuszcza ją, nie odwiedzając żadnej innej strony tego serwisu (tzw. odwiedziny jednoodsłonowe). Jest to jeden z najważniejszych wskaźników pozwalający na ocenę wartości strony dla użytkownika.

Przyczyn wysokiego wskaźnika bounce rate może być kilka. Jako popularną przyczynę wymienia się  nieznalezienie przez internautę treści, która go interesuje i której oczekiwał wchodząc na stronę (np. reklama, po której użytkownik wszedł na stronę, zawierała treść, której nie znalazł na landing page).

więcej na google.com

 

» powrót do listy haseł

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.