Słownik e-marketingu

Reklama kontekstowa
 

Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa to krótkie teksty reklamowe wraz z linkami www umieszczane przede wszystkim na stronach wyszukiwarek internetowych, jak również na tematycznych stronach internetowych. Zaletą tego rodzaju reklamy jest jej dopasowanie do treści, przy której jest umieszczana (pojawia się "w kontekście"). Przyjąć więc można, że oglądający ją internauta jest potencjalnie zainteresowany reklamowaną stroną internetową, produktem czy usługą.

W różnych sieciach reklamowych używa się różnych nazw na określenie tej formy reklamy. Boksy reklamowe, linki sponsorowane... Każda z tych nazw odnosi się do reklamy kontekstowej.

Obecnie pojęcie reklamy kontekstowej odnosi się przede wszystkim to reklam tekstowych umieszczanych nie w wyszukiwarkach a na stronach tematycznych tworzących sieć reklamową (sieć partnerską).

» powrót do listy haseł

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.