Słownik e-marketingu

Qualified Google Advertising Professional (GAP)
 

Qualified Google Advertising Professional (GAP)

Qualified Google Advertising Professional, w skrócie GAP, jest to kwalifikowany konsultant w programie Google Advertising Professionals zajmujący się marketingiem w Internecie. Przedmiotem działalności certyfikowanego specjalisty od reklamy Google mogą być kampanie reklamowe linków sponsorowanych w wyszukiwarkach czy też pozycjonowanie i optymalizacja witryn w wyszukiwarkach.

Aby zostać kwalifikowanym konsultantem w programie Google Advertising Professionals, według Google, należy spełnić następujące warunki:

  • Zarejestrować się jako uczestnik programu i spełniać jego wymogi.
  • Zarządzać co najmniej jednym kontem AdWords (własnym lub cudzym) w Moim Centrum Klienta przez 90 dni.
  • Osiągnąć i utrzymać łączną kwotę wydatków nie mniejszą niż 1000 USD (lub równowartość w walucie miejscowej) na koncie własnym lub koncie swojego zespołu w Moim Centrum Klienta w okresie 90 dni.
  • Połączyć konto MCK z kontem firmowym w programie Google Advertising Professionals.
  • Zdać egzamin Google Advertising Professionals.

 

Zobacz jak wyglądają nasze certyfikaty:

 

» powrót do listy haseł

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.