Słownik e-marketingu

Linki sponsorowane
 

Linki sponsorowane

Linki sponsorowane to forma reklamy internetowej. W wyszukiwarkach internetowych linki sponsorowane umieszczane są nad i obok listy naturalnych wyników wyszukiwania. Na innych stronach internetowych linki sponsorowane umieszczane są w miejscach, które pozwalają je łatwo zauważyć i zachęcają do kliknięcia.

Link sponsorowany przyjmuje zazwyczaj formę boksu reklamowego składającego się z:

  1. tytułu będącego jednocześnie linkiem do reklamowanej strony,
  2. dwóch linii tekstowego opisu,
  3. adresu reklamowanej strony internetowej.

W niektórych sieciach reklamowych istnieje możliwość wzbogacenia boksu reklamowego o element graficzny (np. logo firmy).

Kampanie linków sponsorowanych można prowadzić i rozliczać na różnych zasadach. Najczęściej stosowane formy wyceny to:

  • opłata za kliknięcie (CPC),
  • opłata za liczbę emisji (CPM),
  • opłata za akcję wykonaną przez odbiorcę po kliknięciu w reklamę (CPA).

» powrót do listy haseł

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.