Słownik e-marketingu

Konwersja
 

Konwersja

Konwersja jest to wykonanie określonej akcji przez internautę, który dotarł do tej witryny za pomocą reklamy.

Przykłady najbardziej pożądanych konwersji:

  • zakup towaru/usługi,
  • rejestracja nowego użytkownika w sklepie,
  • pozostawienie informacji do dalszego kontaktu,
  • pobranie pliku czy dokumentu,
  • subskrypcja na listę mailingową (newsletter)

Efektywność działań reklamodawcy mierzona jest za pomocą współczynnika konwersji. Pomiar tak rozumianej efektywności nazywamy śledzeniem konwersji.

» powrót do listy haseł

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.