Słownik e-marketingu

Geotargetowanie
 

Geotargetowanie

Geotargetowanie jest to możliwość precyzyjnego nakierowania reklamy, tak aby linki sponsorowane wyświetlały się:

  • w określonym kraju (np. w Niemczech),
  • na dany język, tak więc jeżeli reklama jest skierowana na język niemiecki, reklama będzie się wyświetlała nie tylko obywatelom Niemiec, ale również Austrii, Szwajcarii, Liechtensteinu, Luksemburga oraz wszystkim tym, którzy korzystają z wyszukiwarki www.google.de lub www.google.com w języku niemieckim),
  • w określonym regionie lub mieście, dzięki czemu reklama może pojawiać się na terenie jednego/kilku województw lub miast,
  • na dowolnym obszarze geograficznym wskazanym na mapie, np. w promieniu 50 km od siedziby firmy

Główną korzyścią kierowania reklamy jest zwiększenie możliwości dotarcia do pożadanych przez reklamodawcę klientów.

» powrót do listy haseł

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.