Słownik e-marketingu

CTR
 

CTR

CTR (ang. click-through rate) oznacza współczynnik klikalności. Wskaźnik ten pokazuje, jaki jest stosunek między ilością wyświetleń reklamy a ilością kliknięć, które przypadły na te wyświetlenia. Jeśli na 100 wyświetleń reklamy przypada 10 kliknięć to kampania (grupa reklam, fraza lub tekst reklamowy) ma CTR wynoszący 10%.

Wysoki wskaźnik CTR może świadczyć o tym, że:

  • reklama wzbudza zainteresowanie wśród internautów,
  • reklama jest dobrze dopasowana do oczekiwań internautów, którzy ją widzą,
  • frazy kluczowe lub kontekst, które powodują emisję reklamy, dobrze współgrają z treścią reklamy,
  • reklama znajduje się na wysokiej pozycji.

» powrót do listy haseł

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.