Słownik e-marketingu

CPM
 

CPM

CPM (ang. cost per mille) to inaczej "koszt za tysiąc". W reklamie internetowej chodzi o koszt za tysiąc wyświetleń reklamy. Kampania CPM to kampania reklamowa, w której Klient płaci za każdy 1000 wyświetleń reklamy, bez względu na to, ile osób w tę reklamę kliknęło.

Móżemy wyróżnić:

  • maksymalny CPM
  • średni CPM
  • rzeczywisty CPM
  • efektywny CPM (eCPM)

» powrót do listy haseł

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.