e-marketing

Kierowanie linków sponsorowanych
 

Kierowanie linków sponsorowanych

Jak sama nazwa wskazuje, kontekst to podstawowe kryterium wyświetlania reklamy kontekstowej. Dzięki dopasowaniu tematyki stron internetowych oraz wyświetlanych na nich tekstów reklamowych, reklama trafia od razu do grona potencjalnie zainteresowanych osób. Dzięki temu odbiór reklamy jest lepszy, a jej klikalność - wyższa.

Kontekst

Reklama kontekstowa trafia do osób już nią zainteresowanych - to jej największa siła. W przypadku wyświetlania reklamy w wyszukiwarkach internetowych, ukierunkowanie kontekstowe odbywa się za pomocą słów kluczowych. Jeśli użytkownik wyszukiwarki będzie szukał informacji odpowiadających profilowi Twojej działalności, zobaczy Twoją reklamę. W przypadku stron tematycznych ukierunkowanie kontekstowe oznacza wyświetlanie reklamy tylko na stronach, których treść odpowiada ofercie Twojej firmy.

Wybrane witryny

Reklamy kontekstowe mogą być umieszczane na wybranych serwisach tematycznych będących częścią danej sieci reklamowej. Dzięki temu Twoje reklamy mogą docierać tylko do odbiorców zainteresowanych tematyką danego serwisu internetowego.

Kierowanie geograficzne i językowe

Niektóre sieci reklamowe umożliwiają geotargetowanie reklam kontekstowych. Oznacza to, że Twoją reklamę zobaczą tylko internauci z określonego kraju, regionu, województwa, miasta, a nawet znajdujący się w określonej odległości od Twojego biura. Pozwala to jeszcze precyzyjniej określać grupę docelową i zwiększać efektywność reklamy. Istnieje również możliwość kierowania reklamy do odbiorców posługujących się określonym językiem.

Opcje specjalne

W niektórych sieciach reklamowych możliwe jest ustawianie dodatkowych parametrów emisji reklam. Reklamy mogą być np. wyświetlane w określone dni tygodnia lub w określonych godzinach w ciągu dnia.

» powrót do listy artykułów

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.