e-marketing

Jaki jest stosunek internautów do reklamy?
 

Jaki jest stosunek internautów do reklamy?

Firma Gemius opublikowała raport „Stosunek internautów do reklam”, z którego wynika, że aż 2/3 badanych ma negatywny stosunek do reklamy w Internecie. Jaka jest opinia internautów na temat reklamy za pomocą linków sponsorowanych?

  • Wygląda na to, że internauci najbardziej łaskawi są właśnie dla tej formy reklamy. Aż 60 proc. z nich uważa, że reklama, która celowo utrudniania możliwość jej zamknięcia jest najbardziej irytująca.
  • Również 60 proc. odbiorców reklamy jest do niej negatywnie nastawiona, jeżeli treść reklamowa zasłania oglądane zawartości strony.
  • Bardzo niepopularne są formy reklamy, które automatycznie uruchamiają materiały video (irytuje 49 proc. internautów) czy audio (38 proc. badanych nastawia się negatywnie).

Linki sponsorowane są na szczęście pozbawione tych wad i przekazują treść reklamową w sposób najmniej irytujący internautów.

 

 

» powrót do listy artykułów

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.