e-marketing

Linki sponsorowane coraz bardziej podobne do wyników organicznych
 

Linki sponsorowane coraz bardziej podobne do wyników organicznych

Google od pewnego czasu upodabnia wygląd linków sponsorowanych i wyników naturalnych w swojej wyszukiwarce. Jak może to pomóc w skutecznej reklamie internetowej?

Według danych z raportu firmy i-crossing pt. "How America Searches" wynika, że aż 56% internautów w USA nie rozróżnia wyników organicznych w wyszukiwarce Google od linków sponsorowanych. Skoro ponad połowa nie widzi różnicy, to wystarczy tak skonstruować reklamę w Internecie, aby dotrzeć do tych, którzy zdają sobie sprawę z faktu istnienia linków sponsorowanych.

Załóżmy, że reklamy doskonale koresponduje ze słowami kluczowymi, czyli de facto z intencjami użytkownika, a treść strony docelowej zawiera to, czego szuka internauta. Wtedy na naszą stronę przejdą użytkownicy widzący i niewidzący różnicy, którzy znajdą to, czego szukali.

» powrót do listy artykułów

Reklama w Internecie

e-mail: biuro@topads.pl

topads.pl

ul. Bukowskiego 178/2
52-418 Wrocław

tel. +48 71 718 16 83
faks +48 71 718 14 03

certyfikat Google AdWords
 

Oferta topads.pl to przede wszystkim linki sponsorowane Google AdWords, reklama Facebook oraz pozycjonowanie w Google. Linki sponsorowane i pozycjonowanie to jednak nie wszystko. Nasza oferta to kompleksowa reklama w internecie, a w szczególności reklama w wyszukiwarkach.

Polecamy: hosting, domeny, pozycjonowanie.

Reklama w Internecie
nie zna granic

Wrocław . Warszawa . Kraków . Poznań . Gdańsk . Gdynia . Lublin

Polska . Niemcy . Rosja . Wielka Brytania . Irlandia . Hiszpania . Francja . USA

 

© topads.pl | Linki sponsorowane

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.